Veebipoe Midin Madin käsitöö (www.midinmadin.ee) omanik on Midin Madin OÜ registrikood16395905.
Asukohaga Maasikmäe, Kaagjärve küla, Valga vald, Valga maakond, 68115.
E-post midinmadin65@gmail.com, telefon +372 56748425.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.
Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangamaksed
- Soome pangamaksed
- Läti pangamaksed
- Leedu pangamaksed
- Visa/Mastercard kaardimaksed
- Apple Pay ja Google Pay
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eestisse ja Soome.
Kauba saatmise kulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Klient saab tellimuse vormistamisel valida endale sobiva tarneviisi järgmiste võimaluste hulgast:
- Omniva pakiautomaat
- Omniva kullerteenus
- SmartPOST (Itella) pakiautomaat
- SmartPOST (Itella) kullerteenus
- DPD pakiautomaat
- DPD kullerteenus
- Kaubale ise järele tulemine – võimalik eelneval kokkuleppel aadressil [sisesta aadress].
Tellimuse kättesaamiseks valitud tarneviis kuvatakse ostukorvis enne tellimuse kinnitamist. Pärast tellimuse kinnitamist saadetakse kliendile e-posti teel kinnitus ning edasised juhised kauba kättesaamiseks.
Tarneaeg on tavaliselt 3-14 päeva.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul.
Kui Veebipood on veebilehel või tellimuse kinnituses teavitanud ostjat tarneprobleemidest ja 30 kalendripäeva ületavast tähtajast, kohaldub Veebipoe poolt avaldatud tähtaeg.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes kohe olemas toodetele sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Taganemisõigus ei kohaldu tellimustööle ehk tootele, mis on valmistatud arvestades kliendi isiklikke vajadusi ja tootele, mis on valmistatud tarbija esitatud tingimustel (VÕS § 53 lg-s 4).
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele poole võrra.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada taganemisavaldus ning saata see e-posti midinmadin65@gmail.com aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb
asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind
veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni 14 päeva jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 14 päeva jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile midinmadin65@gmail.com.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult üldjuhul 1-2 päeva jooksul kuid mitte hiljem kui 14 päeva.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Me kasutame Sinu poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
Soovi korral saad Sa liituda ka uudiskirjaga, millest on võimalik loobuda andes meile teada e-kirja teel midinmadin65@gmail.com.
Vaidluste lahendamine
Pretensioonide ning probleemide korral püüame need alati lahendada – kirjuta või helista: midinmadin65@gmail.com, +372 56748425.
Kui ostja ja Midin Madin OÜ ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole . Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.